• Odwiedziło nas: 242339 osób
  • Do końca roku: 102 dni
  • Do wakacji: 279 dni
Czwartek, 2018-09-20
Imieniny:
Eustachego, Faustyny

Jadłospis

Jesteś tu: Strona główna » Jadłospis

                   


PIĄTEK   14.09.2018r


ŚNIADANIE bawarka, herbata miętowa z miodem, pieczywo mieszane z masłem i paprykarzem rybnym (własny wyrób)i szczypiorkiem


II ŚNIADANIE: woda, gruszka


OBIAD: zupa brokułowa z ziemniakami i zieleniną

kopytka(własny wyrób),gulasz wołowy,surówka z fasolki szparagowej , ogórka

kiszonegi ,cebulki z oliwką ,kompot wieloowocowy .gr.alergenów-1,2,3,6

 

 

 

                  

 

PONIEDZIAŁEK    17.09.2018r


 

ŚNIEDANIE : kawa inka na mleku, kanapki z pieczywa mieszanego z masłem klopsem wieprzowym(własny wyrób) z pomidorem i sałatą

 

II ŚNIADANIE; woda, jogurt owocowy Actimel

 

 

 

OBIAD: zupa ogórkowa z ziemniakami .

 

pierogi leniwe z masełkiem i bułką tartą ,surówka z marchewki i jabłka tartego kompot z czarnej porzeczki


 

 

 

WTOREK  18.09.2018r


 

ŚNIADANIE kawa zbożowa na mleku, kanapki z pieczywa mieszanego

 

z masłem i parówka cielęca na ciepło z keczupem

 

II ŚNIADANIE: woda , ryż zapiekany z jabłkami i cynomonem


.OBIAD zupa pieczarkowa z ziemniakami

 

łazanki z kapustą kiszoną i mięsem ,kompot wiśniowy .

 

 

 

ŚRODA 19.09.2018r


 

ŚNIADANIE :makaron drobny mleku, kanapki z pieczywa żytniego z masłem i pastą twarogową z łososiem wędzonym .

 

 

 

II ŚNIADANIE : woda , winogron


 

OBIAD: zupa szczawiowa z jajkiem z zieleniną

 

filet drobiowy w sosie serkowym z warzywami(brokuł,marchew mini,fasolka żółta) z ryżem ,kompot z cz. porzeczki


 

 

 

CZWARTEK  20.09.2018r


 

ŚNIADANI kakao na mleku, rogal drożdżowy z masłem i serkiem waniliowym .

 

II ŚNIADANIE: woda, sorbet truskawkowy z jogurtem naturalnym (własny wyrób)


 

OBIAD: barszcz czerwony z zieleniną .

 

stek wieprzowy z cebulką,ziemniaki, surówka z rzodkwi białej z żurawiną w sosie jogurtowo-śmietanowym ,kompot wieloowocowy

 

 

 

PIĄTEK 21.09.2018r


 

ŚNIADANIE płatki owsiane na mleku, kanapki z pieczywa mieszanego

 

z masłem ,serem żółtym ,pomidorem i szczypiorkiem

 

II ŚNIADANIE: woda, banan

 

 

 

OBIAD: Zupa pomidorowa z makaronem i zieleniną .

 

kotlet rybny z miruny ,ziemniaki, surówka wielowarzywna z oliwką ,kompot z cz. porzeczki .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                życzymy    smacznego



































































































































































































                               

 

 

 

                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




                                                                                                                        życzymy smacznego





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































kompot wiśniowy .

  

 



























































































































































































































                               

 

 

 

 

















































































































































































































































































































































































































































































































































































<br